susah gile homework ni !

assalammualaikun & salam sejahtera

homework ! homework ! n homework ! itu lah lumrah menjadi seorang pelajar... setiap pelajar mesti ada homework masing2... so itu akan menjadi rutin harian aku buat masa sekarang ni... ye la.. kan dah jadi pelajar tingkatan 6... so homework pon banyak la.. kata nak cemerlang kan ? so kena la berkorban masa sikit.. kena lah kurangkan chatting.. (haa? kurangkan chatting... kaki chatting mcm aku ni bole ke
nak kurangkan ?) ok i will try...

apa yang susah sgt dgn homework aku ni ? actually cikgu bagi homework ni minggu lepas..homework sastera tu.... but di sebabkan aku cuti awal... so aku baru dapat maklumat tentang homework ni semalam.. apa yang susah nya.. nak kena search kat pakcik google tu.. dari pagi tadi aku dok cari... ada la juga yang dapat tu.. but ayat n content die macam tak betul and susah di fahami.. aku pun tak faham sebenar nye... so dengan mengguna kan hobi aku, iaitu chatting aku tanye la kat semua orang yang chatting kat situ.. and alhamdulillah ada seorang akak yang baik hati telah membantu aku... dia bagi aku point.. and aku kena la wat ayat sendiri... ok... kurang sikit masalah aku.. nasib baik la dia ada kat situ... ouh ya.. esok dia ade exam sastera and pengajian am.. harap dia dapat jawab dengan jaya nya..amin......

No comments: