fya pelangi bikin kecoh !

assalammualaikum & salam sejahtera...

contest ! contest ! contest ! yeah ! nak join contest ! =___= join2.. tp tak penah nak menang... 
naseb naseb... 
 tp tetap nak join gak contest ni... sape yang anjurkan tu ? 
jom terjah blog beliau... sangat setia..

first skali kne tampal banner ni 

misi utama : citerkan ape yang kite nak sangat2...


bende yang nina nak sgt ialah
 yea ! nikon dslr... 
 lau dapat yg d3000 mmg dah bersyukur gile..
yang d5000 pon ok gak..

bkn stakat body die tau...
lau bole nak full set..

 nak 
speedlight

tripod stand.. dan semua la aksesori yang ade... 

ape yang nina nak wat ngn kamera ni ermm... nina nak snap macam2 jenis pic..

nak amek gambar macam ni...

amacam ? cantek tak ?
and yang paling best skali lau dapat snap pic nih
 cantek kan pelangi tu...

nak snap gambar pelangi tu.... 

tag :

2 comments:

sangat setia said...

haha. pelangi ? caer :D

NinaChocotaz said...

@sangat setia huhuhu .. i like pelangi.. sangat indah (",)