ROOM DEARHANIEY'S MEMBERS

room dearhaniey... aku jmpe lebih kurang 4 bulan lepas kot.... aku jmpe room nih secare x sengaja... aku men tekan2 je... tetbe kuar room uh... aku pon pe agi... join je la... mmg aku tgh cri room yg bole cri kawan.. x sngke plak bole jmpe... hik3... mmg hepi la...

antara budak2 yg aku jmpe dlam room uh ialah......


hah... first skali yg nih... kak nana... die ar pling rapat ngan aku kat lam room uh... kitorg slalu tuka2 cite... tuka ke??? hahaha.. tp slalu nye die yg bnyk bercerita... aku plak tukang dgr crita... tp best jugak la.... hik3... comey an die.... cute je... die asal klang tp blaja kat sabah... umo 20 thun... ramai peminat die nih... kui3.. (^_^)v...

yg ni plak kak amani.... die ni gile2.. hik3... kdng2 uh blur je die nih... kikikiki....umo die??? ermm bpe ar??? lupe ar... huhuhu... asal johor... dok kat b2 phat jugak...mcm aku.... huhu.. harap2 satu hari t dpt la berjumpa ngan die... dah dekat dah uh.... die nih tunang org... pas nih dpt mkn nasi minyak die... hik3.. best nyer....

hah!! yang ni plak fadly... bdk pling senget dlam room nih... hehehe.. jgn marah...  umo die??? ermm 24... dah tua an die... kui3...die dok mne?? ermm... klang kot... hahaha.. x ingt plak.... sme aku x ingt... keh3.... haha silap la... die asal bota kanan... hik3... kat perak kan???

ehem3.. yg ni plak kak nur... die lau lam room uh slalu nye gne nick tikar mengkuang.... tp bulan pose ari tuh.. die dok gne nme mkann je... asyk nak bg org len lapar.... huhu... aku ske sakat kak nur... ari tuh kete die kne lnggar ngan teksi merah.... die marah gler kat teksi uh... so aku sakat la die gne nme teksi merah.... kah3... jgn marah kak... gurau2.... kete dah elok kan.... umo die.... ermmm.... 27 tahun... lagi tua.... huhu... kak nur dok kat pasir gudang... heeee... johor gak uh.....

ok la.... sampai sini je... sbnr nye ramai agi yg aku kenal dlm room uh... antara nye... Ayee, Ben, Que, wahidah, xoxo, iezza, kak ika, syera, kak chokiey, farrin, emilda, n ramai lagi... huhuhu. mmg best la... ramai kawan.... sempoi2 je diorg uh..... harap2 kite dpt kawan smpai bila2..... (^_^)




No comments: