CORETAN NAK BERAYA.....

hari ni hari yg ke bpe ar pose??? aku pon x kire... yg aku tau hari ni hari selasa... hari khamis atau jumaat mungkin dah raye... mood raye dah kembali.. tp.... taon nih raye x best sgt.... x bole nak sakan sgt... sume uh sebab tahun nih aku akan menghadapi spm.... pekse besar uh.... persiapan tok raye sume dah siap... baju kurung raya ade 5 pasang... mak yg buat.... tup2 dah ade 5 psang... bnyk uh.... baju t-shirt 2 helai.... punye la ssh aku nak cri baju uh...4 kedai aku msuk.. sume aku x kenan.... seluar jean aku bli selai je.... kasut pon sepasang,....

skng nih mood raye sane sini.... mercun dah sane sini dgr...... tahun ni npe ntah aku x psng pelita.. slalunya aku psng plita.... tetbe plak tahun nih mls.... hehe... agak nye sbb aku sibuk ngan trial spm kot.... bru je abes minggu lepas.... 3 minggu perah otak....

raya!!!! raya!!! raya!!!!....  x sabar nak raye.... mesti best kan... nak jmpe sedara, sepupu, macek n pacek... nak mntak wet raye.... wahhh.. tahun ni kayo la aku... yes3.... mntk2 macek n pacek balik kg sumer... hihihi.... dpt la aku wet raye....




pape pon... selamat menyambut hari raya aidilfitri... maaf zahir n batin....

No comments: