hari malang buat ku.......

hurmmm.... aku rase hari nih la hari paling malang buat aku.... mcm2 menimpa.... first skali.. aku dpt tau yg result trial aku trok... jatuh gile2 la... dah mcm jatuh air terjun dah.... then pas uh ade perasmian sambutan hari raya.... kene berjemur tgh2 panas.... then msuk dewan ade jamuan hari raya plak... mse uh bole la best nyer... yg x best nyer.. pas jamuan uh aku terjatuh dri kusi... saket jugak la... seb bek x de org mse uh... buat nye aku jtuh tme org ramai an.. mcm mne uh.... aku pasan yg ade mse uh aku, mira, cikgu amanah, ckgu jaja, ngan ckgu spe ntah... mse uh bengang jugak la... then kitorg kne kemas skit2 dewan uh... sapu smpah... kutip2 sampah... pas uh kitog bergmbar lor.... then aku nak nek la pentas uh... tetbe secara x sengaja.. latut aku nih terhentak kat pentas uh... adessss.... betapa saket nyer... lepas uh kne plak bratur kat tgh2 padang.. ade smbutan penutupan hari kemerdekaan...tgh hari buta panas terik kne dok kat pdg.... giler lah.... cikgu nye sedp2 dok bwah bumbung.... balik umah aku tgk kaki lutut aku dah lebam.... saket sgt2... ptg uh pinggang dah start saket2... pale penin2... trase sengsara hari nih...... T_T

No comments: