mood lari ! ! !

salam..  hurmm nak cite ape ar?? hari mud aku mcm x stabil plak... asal nih?? pagi td mcm ok je.. gelak2 ktawe2 huha huha... mmg best ar.. lagi2 gelak ngan abg ayee an.. hahaha.. lme xborak ngn die.. tp td borak ngn die.. haha.. gila lah... borak kat ym je... haha tetbe plak rajin nak on9 ym... 

pas uh borak2 ngn kak ika.. slalu gak borak ngn die.. hehe... ngn kak ika pon asek gelak je.... then ym ngn kaka nana.. ngan kak nana agi ar gile2.. penat gelak je ngn die nih... td cite sal masak2.. hehe.. "awak ni klaka lah, macam katun"(ayat nasri) mcm gile2....  gedik2 pon ade...

haaaa.. penat online aku pe agi.. tido ar.. time2 menganggur nih an.. mmg de keje nak buat.. pagi bgun sarapan, kemas umah, kemas bilik, mndi, online.. then tgh hari masak, makan.. siap mkn online agi.. pas penat tido.. time mlm plak x bole tido... hahaha... amek ko...

time petang plak jiwa agak kacau... x tahu kenape.. hurmmm.... td sje je aku majuk ngn kak tiko.. aku block sume status aku.. aku tutop wall aku.. huahuahua... ape daaa... ingt kan nak majuk lme2... tp bru 5 minit dah windu ngn kak tiko... huwaaaaaaa... kuase ape die gne nih.... 

td masuk kat chatroom cinta.. hurmm.. mcm xde mood plak nak chat agi... nak cuti ar buat beberape hari... nak tenang kan pikiran.. nak bawa diri jauh.. huhu.. sedih plak ayat... insya-Allah lau mood dah ade aku in alek ar kat ctu... buat mse skang nih aku on ym, hp, fb aku just komen bnde2 yg patut je..  waaahh.. btol2 bawa diri nih... kalo de pape mesej or cri aku kat ym.. email?? cri kat fb.. sme email ngn fb.. hahaha...

k ar malas ar nak cite pnjng2 agi.. nih pon dah rase mcm pnjng dah... insya-Allah mlm t aku buat entri agi..k daaa...


***the end*** 

No comments: