JIKA AKU JATUH HATI


ya Allah jika aku jtuh cinta~ cinta kan lha aku kpd seseorg yg melabuh kan cintanya pd mu agar bertmbh kekuatan ku utk menyntai mu~

ya muhaimin~ jika aku jtuh hati~ izinkan lha aku mnyentuh hati seseorg yg hati nya tertaut mu~ agar tdk aku terjtuh dlm jurang cinta nafsu~

ya rabana~ jka aku jth hati~ jaga lha hati ku pdnya agr tdk berpaling drpd hati mu~

ya rabbul izati~ jika aku rindu rindukanlh kpd seseorg yg merindukn syahid d jaln kamu~

ya Allah~ jika aku ingn menikmati cinta kekasih mu ya Allah~ jgnlh kenikmatan itu melebihi indah nye bermunajat d sepertiga mlm terakhirmu~

ya Allah~ jika aku jatuh hati kpd kekasihmu~ ya Allah~ jgn!! jgn biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalann pnjng menyeru manusia kpdmu~

ya Allah~ jika kau halalkan aku merindui kekasihmu~ jgn biar kan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hnya kepada mu~
amin ya rabbal alamin~


No comments: