mimpi permainan tidur

Mimpi permainan tido? Betul ker semua tu??ramai yg menyatakan bahawa mimpi itu hanya lah permainan tido.. tp mimpi aku ni berlainan sikit.. setiap apa yang aku mimpi pasti akan menemui kegagal.. mimpi aku pasti tak tercapai.. banyak kali dah berlaku..

mimpi pertama : 
aku ade mimpi yg aku dpt sebuah handphone(hp) suatu ketika uh.. mmg ade ura-ura nak beli hp mse uh.. tunggu punya tunggu aku x dpt gak hp uh.. smpai skang ni...

mimpi kedua :
plan budak2 klas mse form4 nak g rombongan.. plan dah cantek dah.. tmpt pon dah ade.. kat cameron highland(CH).. pas uh satu malam uh aku mimpi ar yg plan kitorg jadi n aku pon berada kat  CH.. tp semua uh mmpi jer... last2 plan uh semua x jadi.. pelik ar jugak an.. 

mimpi keempat :
plan nak g camping.. huhu.. yg neyh pon sme.. ingt kan nak g camping.. pas uh seminggu sblum nak g camping uh.. aku mimpi yg aku g camping uh... last2 x jadi gak..

bnyk agi aku mimpi... tp semua x menjadi.. bru je 10 minit lepas aku mimpi aku pegi pasar malam.. uhuhu.. pas uh tgh aku tito.. kawan aku buat miskol.. then die mesej ajak aku g pasar... aku ngn tgh mamai aku ckp ar.. yg aku kne tnye bpk aku dlu.. then tup2 die balas.. yg die memain je.. huh!! hampeh.. ingt kan nak g betoi2... xjadi kenyataan lagi mimpi aku!! ermm.. naseb...  

No comments: