result SPM......

mcm ni lah skang ni perasaan aku... hurmmm hampa... sedih kot... antara jawapan yg bole aku beri kepada sesiapa yang bertanyakan tentang result spm aku ialah :


1) tak tahu
2) slip terbakar
3) hilang ingatan tentang result spm
4) ermmmmmm


haaa.. npe aku bg jawapan yg macam tu?? kenapa dengan result yang aku perolehi?? hermmm.. result ok la... tak berapa nak bangga.. tp bole la... tp yang penting lulus... tapi ase mcm nak bg tau gak lah aku dapat brape... hahaha...ngade ek aku ni ... tapi agak keciwa ngn sikap atok aku yang suke membandingkan antara kazen2 aku yang laen.. agak2 lah wey... die amek course ape.. aku amek course ape...  
agak membara gak lah lam hati aku ni.. haishhh... seb bek lah atok aku... lau tak.... 


tapi walau ape pon result aku... aku bersyukur.. walau tak sehebat orang2 laen... eh nak tau ker result aku?? hahaha...
nmpk tak result nye?? hahahaha..... teruk kan???
muke yg agak mengecewakan selepas dapat result.... 
dah2.. korg dah tawu an result aku?? kecewa lah jugak....

3 comments:

Nurhana Arshad said...

Jangan sedih dgn keputusan yg dah diterima. Masa depan ko masih cerah lagi berbanding org lain yang lebih teruk. Kalau setakat itu kemampuan kita, kita tak boleh nafikan. Lepas ni atur stategi dengan lebih baik. Ko bukan budak yg tak pandai. Pe kater ko apply politeknik bidang hospitaliti, sekarang nie kurang chef wanita. kalau ko minat untuk course tu, peluang cerah. Salah satu lagi, ko leh jadi usahawan lepas grad. Akak ader planning utk ko jadi usahawan...Buat bisness sendiri utk jadi jutawan...contoh banyak untuk usahawan muda. Kalau akak boleh buat bisnes kek, ko pun boleh ada kedai sendiri. Modal dgn sistem ko tak perlu risau. suma tu kerajaan ader & boleh bantu....

sangat setia said...

wow. kelas ap ni ? sumer subjek amik :)

NinaChocotaz said...

@sangat setia kelas pertama... huhuhu.. bnyk kan... 10 subjek...