HaMpIr ExCiDeNt

salam.. aku bersyukur gile kat Allah.. sbb pnjng kan lagi umo aku.. perghhh... td pagi aku n family p melaka.. amek anak buah kat sane.. so jalan2 ar kat melaka... g kat everly resort.. then p pantai puteri.. hehe... men air laut.. lme tak maen... abeh basah sluar aku...seb bek basah bhgian hujung kaki je... hehehe


refer to the tittle... hampir excident... td time nak balek.. siap je solat maghrib.. kami sekeluarga smbung ar perjalanan.. tgh aku duk kat blakang.. bru je nak lelap mate... tiba tiba... eittttttt *bunyi tayar brek kecemasan agak lama* + Allahuakbar(oleh mak)... ponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... agak2 bole imagine tak??? sretttttttttttttt (tayar terseret)... haaa... nak tau pe jadi?? 


jalan malam.. time hujan renyai2..jalan licin.. kederaan tiade... lori datang dari arah hadapan dgn serta merta menukar arah (Uturn)... dah la jalan kecik.. uturn tak cukup sifat.. melintang kat tgh2 jalan.... kete yg ayah pndu pe agi.. brek kecemasan ar... srettttttt................... tup... ngam2 berhenti kat bucu blakang lori tu... pergh... ade la lam beberape inchi je dah nak smpai... mmg rapat gile.. aku lam kete yg tgh layan lagu jiwang smbil riba anak buah yg tgh tido pe agi.. control badan.... dah ar lupe nak pkai tali pinggang blakang... seb bek x hentam bontot lori uh.. perghhhh.. mmg ar... naseb ler tak de kereta len kat blakang.. lau tak.. kompom depan blakang kemek kereta nye... fuhhhh~ lega.. alhamdulillah.... Allah slamat kan kami sekluarga...

No comments: