masalah datang dan pergi

salam.. dah lme kot tak update blog ni... fuhhhhhhhhhh.. *tiup habuk* berhabuk dah.... hahaha... sarang labah2 bnyk nye...  sori lah.. lme tak update.. lately ni bnyk masalah timbul... bertimbun timbun.. (eh btol ke ayat ni) lepas satu masalah.. datang agi satu.. haishhh... x bole tgk org senang btol lah... npe la masalah ni perlu hadir?? my friends said TROUBLE IS A FRIENDS... yeah that rite... tp agak2 ar lau nak datang un... wat aku tension je.. pikir pon dah taley nak pnjng2.. bnyk perkara yg aku pikir pendek je..


seb bek lah aku ni bijak mengatasi semua masalah uh... tp pale still srabut agi... now aku bnyk abes kan mase ngn family plak... rase mcm nak deactive fb pon ade... tp aku kesian tgk kawan2 aku.. ramai yg larang aku deactive fb uh.. tp.... haaa !!! nnt2 je la aku pikir kan... srabot lah pale hutak.. 

No comments: