23 hb menjadi tanda tanya....

fuhh.. tomorrow is the day... waaa.... cepat nye masa berlalu.. hey.. hari ni brape hari bulan?? 22 ea?? esok?? 23?? ayoyo...tp an.. aku rase dalam minggu ni tade hari rabu... n bulan ni tade 23 hb... ekekeke... esok result spm dah kuar... keputusan yg akan menentukan segala nya... korg tak rase takut ke?? bg yg same baye ngn aku lah.... errrr... seram gak an nak amek result ni.. tawakal je... yg penting aku dah buat sebaik mungkin time spm ari tu... ni just tggu keputusan nye je...


haa.. aku ade crita ni.. berkenaan 23 hari bulan... tarikh yg agak bnyk peristiwa... nak tawu tak?? aku rase dah penah bgtau kot kat entri2 yg lepas.... ok first... 23/11 aku menduduki spm.. pada hari yg pertama... subjek bm... haaa... time ni arwah kak nana ade agi... die ar bg aku pendorng..... then... 23/1 atok aku bru je sehari meninggal... actually atok aku meninggal 22/1 tp nak bg sme aku letak 23/1 lah ea... sedih...  lepas itu, 23/2 tarikh ni... arwah kak nana plak tgglkan aku... waaaaa... sedih nye... T_T... die lah paling rapat ngn aku... sob2.....tp apa kan daya... die pergi dulu sblom ku... ermmm..... n now... 23/3 result spm plak kuar... wa... berdebar tu... 


npe bnyk peristiwa berlaku lam tarikh 23 hb ha?? no 3... mmg sinonim ngn aku... ade pape ke ngn 23 ni??? haishhh misteri btol.... hahaha.. rase mcm nak letak tarikh kawen nnt 23 hb gak lah... bru lah gempak kan... huhu ngade...



No comments: