kontest blog terkemas!

Haaa.. aku ade sumting nak bg tahu.. hope jgn terkejut sgt ar.. susah plak kalau terkejut then pengsan.. hehe.. actually, my friends ade suggest satu mende neyh nih.. die bg tahu aku yang ade satu kontest yg telah d anjur kan oleh Hannafauzann Story Dan pembantu nya violet vale(fie) Dalam 1 contest yg d beri nama kontest blog terkemas .. First time aku join contest mcm nih..mmg x penah woo.. agi pon aku bru je dalam dunia blogger nih.. sje je nak cube nasib an...

 kontest nih ade syarat2 nye jugakk.. antara syarat2 nye :
1)korg kne follow blog hana and blog fie tp die ckp lau x follow pon xpe.. tp make sure korg slalu update ngn diorg uh.. kalo x susah ar t an..
2) ase2 nye korg ade blog x?? kalo ade troskan bace syarat nih.. lau xde buat penat je aku bg tau ko..   
3)thwn then korg kne buat satu entri yg berkenaan dengan kontest blog terkemas.. amek banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest ni .
4)bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen hana ok . submit link entry dekat blog penganjur. sume nih tuk menyenangkan penganjur buat keje die..    
5) kontest nih terbuka kepada semua warganegara malaysia yg mmpunyai kad pengenalan  yg d sah kan oleh jabatan pendaftaran negara.. xkira umur.. tua muda.. pacek macek.. adik kakak abg.. nenek atok.. lau nak join bole jer.. kikiki
6) then tag kat 3 org blogger.. 
7) penganjur kata penyertaan terhad kepada 1000 org saja.. korg kne update slalu kat blog die.. pengajur takut xnmpk penyertaan korg.. heee... kalo ade pape t die bg tawu..

last skali aku nak tag kat org yg slalu menjoin kan aku mmbaca blog diorg.. 

No comments: