12.53 a.m


Hurmm~ hari dah makin malam.. tp aku still x bole tito.. esok ade exam kimia.. malam2 macam nih tringat plak kat cikgu kimia aku.. ape kabar die ek?? die dah nak balek dah.. tp xingt plak bile.. miss giler aku kat die.. aku rase die tgh berdoa kot tok kitorg ruk exam esok... thanks cikgu bab doakan kitorg..
aku doakan smoga cikgu slamat sampai.. esok exam kimia?? hurmm.. subjek paling mencabar.. takot siot... formula mcm2.. kne hafal.. nak kire mol= mv/1000 ... pas uh emperical formula agi an... mcm2 ar.. Pb(NO3)2+KBr -> PbBr2 +2KNO3....perghh mcm2 siot..sume nak kne hafal.. npe lah exam nih x sesenang mkn kacang?? npe ianya mesti d buat susah2??? ishh.. payah tul.. 
tp kalo senang.. xyah skola ar mcm uuh an... ape lah aku nih... kenapa mest kne ade exam??
jwapan nye opkos lah tuk mengukur kepintaran seseorg kan??
huhuhu

korg mesti ade stail sndri an tuk blaja.. aku nye stail nih len ckit.. aku x ske sgt study2 nih.. but aku suka mendgr org study.. mengajar aku.. dri ctu ar aku akan tau.. pas uh aku ske org tnye aku... tp kalo aku pon x tau.. aku tnye ar org len plak an.. huhu... kalo aku ade syg salah uh.. tang tuh ar aku ingt.. lagi ar lau ade yg aku berdebat ngan mmbe2.. haha.. tuh ar aku ingt.. 
penah skali uh aku gaduh ngn mmbe aku sal formula math.. smpai skang aku ingt care aku gne formula uh.. hehehe.. tp math dah lepas...

k ar.. aku nak tito.. dah lewat.. esok ade exam..walaubagaimana pun, aku terpakse lelap kan mate gak.. time to sleep.. nitezz...

***the end***

No comments: