JIKA AKU JATUH HATI


ya Allah jika aku jtuh cinta~ cinta kan lha aku kpd seseorg yg melabuh kan cintanya pd mu agar bertmbh kekuatan ku utk menyntai mu~

ya muhaimin~ jika aku jtuh hati~ izinkan lha aku mnyentuh hati seseorg yg hati nya tertaut mu~ agar tdk aku terjtuh dlm jurang cinta nafsu~

ya rabana~ jka aku jth hati~ jaga lha hati ku pdnya agr tdk berpaling drpd hati mu~

ya rabbul izati~ jika aku rindu rindukanlh kpd seseorg yg merindukn syahid d jaln kamu~

ya Allah~ jika aku ingn menikmati cinta kekasih mu ya Allah~ jgnlh kenikmatan itu melebihi indah nye bermunajat d sepertiga mlm terakhirmu~

ya Allah~ jika aku jatuh hati kpd kekasihmu~ ya Allah~ jgn!! jgn biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalann pnjng menyeru manusia kpdmu~

ya Allah~ jika kau halalkan aku merindui kekasihmu~ jgn biar kan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hnya kepada mu~
amin ya rabbal alamin~


planing~


SPM dah nak sampai penghujung nya~ 
yea~!! hepi nye~~
tinggal lagi 3 subjek je~ kimia biology nan prinsip perakaunan~
huhuhu~ pas spm nak buat pe ek??
ade rancangan x??
yang aku dengar pas spm aku kne balik kota~ ade keje kawen~
then nak p kajang plak~ nak p melawat akk~
ahakss~
melawat siot~ kat penjara plak uh~ ahakss~
pak cik aku pon ade at ctu~ 
so 2 in 1 lha~ bole melawat dua2 skali~
ahaksss~ korg jgn silap pikir plak~ akk n pakcik aku bukan nye banduan~ diorg keje kat ctu~ akk aku inspekter inspektor penjara~ pakcik aku plak ape ek?? =,=" lupe ar~


lepas spm x tau nak buat pe~ nak keje?? keje kat mne ar best??
ade x keje yg simple tp bayaran bole tahan~ ahakss~ hahaha~ spe ar yg nak bagi ek~ 


dadali- di saat aku menyintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

cinta kenangan silam

Dulu mse kecik2 aku slalu terfikirkan ape rase nye bercinta~
tgk org sume bercinta.. indah ke bercinta uh?? aku mencari d mana cinta ku.. tp.. sukar untuk di temui... aku terfikir lagi.. cinta tu wujud ke?? kalau wujud.. mcm die die bole wujud... dri mane dtg nye cinta uh?? hurmmm.. best x rase nye bercinta?? ade org kate.. cinta uh buta~ ade plak yg kate cinta itu indah.... tp.. ade gak yg kate cinta itu menyakitkan.. mne 1 yg btol??
ape itu ertinya cinta?? 
dri mana dtg nye cinta??
spe yg undang cinta uh??
bagaimanakah caranya cinta uh hadir??

akhirnya aku berjumpa juga dengan cinta uh.. namun hanya seketika.. cinta kami di rampas org yg ketiga.. kenapa die buat begitu?? aku tau kau dah berpunya.. tp kenapa kau mahu juga mengambil hak ku?? namun aku lepas kan nye jua.. aku rela.. terima kasih kerana hadir hanya seketika.. sekurang-kurang nya aku pernah merasakan nya...

setahun berlalu, aku bertemu dengan cinta kedua ku.. perkenalan yg tanpa d duga.. kau temani aku setiap masa.. namun jarak memisahkan kita.. kau bersama dengan cara mu.. aku dengan cara ku.. lama kelamaan.. kita jarang berhubung.. akhir nya.. aku tidak lagi mendengar kabar berita mu... hampir setahun....

kemudian aku bertemu pula dengan cinta ku yg ketiga.. perkenalan tanpa d duga juga..tp yg ini lain.. aku kenal diri melalui alam siber.. entah betol entahkan tidak.. hubungan kami x kekal lama.. beberapa hari kemudian.. aku terlihat die curang terhadap ku.. kau mempermainkan cinta ku!!

saket rase nye hati ku bila di lukai.. kasih ku di permainkan.. sayang ku di salah ertikan.. cinta ku di dustai.. hati ku hancur berderai.. pilu hati ku, ku pendam.. aku ikhlas kan semua yg berlaku...

akhirnya aku bertemu dengan cintaku yg keempat... aku berkenalan dgn nya bukan dgn cara yg sama aku berkenalan dgn 3 org terdahulu... kami bersua muka... bertentangan mata.. berbual bersama-sama..akhir nya kami jatuh cinta.. namun.. cinta itu bagai kan sukar buat kami.. setelah aku menerima sms drpd salah seorg bekas awek nye.. kepercayaanku terhadapnya berkurang... hurmmm.. aku bingung... kami makin jarang mesej.. aku selalu memberikan alasan...

sekali kau hadir di dalam hidupku.. mmg amat payah untuk aku melupakan semuanya.. kenapa begitu sukar utk ku melupakan semua nya??aku tidak tahan lagi.. cinta ku sering di permainkan... baru aku tau.. bagaimana rasa nya bercinta.. kadang-kadang, ianya bole jadi indah.. kadang2 ianya menyakitkan... kadang2 ianya menukarkan... adakah lagi ruang untuk ku saling cinta mencintai??

namun cinta ku kepada yang maha Esa takkan pernah kurang, takkan pernah hilang, takkan pernaj musnah, hanya kau saja yg ku cintai selamanya...........