bila nak operate blog ???

aku rasa macam nak operate je blog ni... nampak macam berat je.. susah gak lau berat.. loading lmbat kot... huhuhu... tp nak operate tu amek mase la jugak... dgn esemen yg berlambak... di tmbah juga ngn bilik bersepah.. ade jgk yg kne hamun ngn roomate... lek lu ar.. mngkin akan di operate dalam masa yang terdekat... kalau keja2 aku da siap awal.. aku operate la.. bkn nak yang grand2 tu.. simple2 suda... aku suka benda yang simple... and nak cube berbagai teknik.. weweweeee... 

act.. tema yang aku nak buat lepas ni adalah tema fotografi... aku akan cuba msukkan hasil gambaran yang terlah telah aku amek.. tak banyak just ade la sikit2.. almaklum la newbie la kate kan... ni antara satu gmba yang aku amek...

KFC je
Pantai Cahaya Bulan bersama Dak2 Rumah

Bufday Cake IKHWAN

No comments: