oiii kau ade blog la !!! tak ingat ke ??? + ramadhan datang lagi !!

assalammualaikum & salam sejahtera...


uiks tittle.. pelik jee...
hahahaha... seriusly... lately ni nina tak ingat pun yang nina ade blog..
tu yang lame tak melawat... 
pagi tadi baru teringat yang nina ade blog.. huhuh
serabut dah tgk blog tu.. tak tau nak wat pe...
rase macam nak tuka pun ade gak..
tapi tak tau nak tuka ape bende...
nak suruh edit balek blog tu.. rase nye mcm tak sempat...
ye ar kan.. dengan assgmnt yang berLAMBAK2..
berTIMBUN2... mmg tak sempat la..
ni pon dpt cuti 2 hari... tapi assgmnt mcm tak sentuh lagi....
huhuhuhu... 

2 hari ni nak rehat btul2... 
haaa one more thing... ingt yea semua... ramadhan dah dekat..
jangan la buat2 lupe plak..
banyak manfaat yang bole kite dapat pada bulan ramadhan ni..
so gunakan la masa yang ade sebaik-baik nye... 
hope ramadhan kali ini penuh bermakna....


(ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna,
agar dapat ku lalui dengan sempurna)
halamak aiiii... nyanyi plak die ni.. hehehe...
BTW.... selamat menyambut hari raya aidilfitri.. 
eh silap plak.. SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL- MUBARAK
dari ninaChocotaz n the crew... (eh sape crew2 den ??)

2 comments:

mizzCloudy said...

asslamuaikum hai cantik blog.. ^^

Farah Azurah said...

selmt mnyambut ramadhan..
dapatkan header menarik dgn harga yg berpatutan oke..
boleh lihat seperti blog saya ..
http://farahazurah.blogspot.com/