contest hitam putih itu retro QILAKIN

assalammualaikum & salam sejahtera

terasa macam mao join contest plak...
kontest ni di tag oleh miss Jconat

nak tau macam mane n syarat2 contest ?
jom terjah blog ni... CIK AKIN & CIK AQILA 
 tempek kan banner kat atas ni... pastu... gambar2 yang di pertaruhkan..
hehehe..
*
*
*
*
*
pic ni bole tak ? itam putih tu... hehehe... buat sndri lagi.... hehehehe... cute.. this is my geng kat skola...
rindu kat kawan2 sume... ^_^
*
*
*
*
*
pic ke 2 
 ni gambar org betul kat pic atas tu... hehehe.. retro tak kami ? 
tp macam tak sume ade kat lam pic ni... but i like... hehehe.. 
tu je kot... jenuh nak cari pic pic ni... hehehe... terpakse gledah laptop & external hardisk nak cari pic pic ni...
akhir nye jmpe jgk.... huhuu.... 
tag :

4 comments:

FYA PELANG! said...

hehe. d tag ? ok2. ad ms, akn d join. :angguk

NinaChocotaz said...

@FYA PELANG!okies.... ^_^

Syahirah Suhaili said...

uit uit..hehe..
tengkiu tag adiela..t ada masa adiela join okey..
neway,gudluck dear :D

NinaChocotaz said...

@Syahirah Suhaili ok ok ... teerrbaaeeek~