domokun tu comel tak??

salam.. nice tittle.... urmm bagi korang lah kan... domokun tu comel tak?? lately ni nina dah mule tertarik dengan patung domokun tu... memang dari dulu dah usha domokun tu.... mule2 takut gak ngan domo tu.. bub domo tu mulut dia ternganga je... tak reti tutop mulot ker?? but nice... cute... comel.... nina NAK patung DOMO satu !.... bole?? tp sape ek nak belikan... dulu nak mintak patrick pun bkn men susah agi.... walaupun hati dah tertarik dengan domo.... but PATRICK tetap dalam hati.... 2 katun yang nina minat sekarang ni.. :)


tak caye ke domo tu comel? jap ea tgk ni...
i like domokun ! 

2 comments:

*najiehah_narawi * said...

DOMOKUN c0mei!! sgt2 c0mei kan3? ^_________^

Maii Yusre said...

datang sini sebaba domo..jum masuk site maii..ada crochet domo-kun kat sana XD