today's story

salam... waaaaa.... penat nye.... ade spe2 nak tolong picitkan kaki x??? melecet suda kaki ku... ape taa nye... berjalan 1 langkawi... xreti nak duk diam... asek berjalan je dri smlm... dah ar dewan ngn bilik jauh... kne daki bukit agi... perghhhh... jauh..... mmg penat seyh... 

pas uh td ade mcm xplorace kot... lebey kurang ar... cari intan tersmbunyi... bhahahahaha.. tp kne wat beberapa xtiviti ar.... mmg penat.... duet dekat nak abes dah... coklat mmg bnyk beli... 1 beg je penuh ngn coklat.. barang len mmg x ley msuk dah...

*****************************

esok last aku kat langkawi... ptg esok dah balek... pagi uh mybe x pegi shopping agi kot... penat lah nak jalan...

************************** 

hey.. dah lme ek aku x letak cite2 jiwang lam ni.... errr... nnt ar lau aku ade idea... aku letak ar... skang ni mmg btol2 bizi... x leyh nak pikir sgt...blurrr..... nnt aku try cri kat laptop ni... ase mcm ade smpan ayat2 jiwang... huhuhu...
jiwang karat gak ek aku ni... bhahaha.... skali skala bkn slalu.... 

No comments: