kau pergi jua.. kini hanya tggl kenangan...

Ya Allah.. btol ke ape yg aku dgr ni ya Allah.. aku mcm taa percaya semua ni berlaku... die lah insan yg terbaik yg penah aku kenal..SHE IS MY BEST SISTER THAT I HAVE!!! aku masih tak bole terima yg die dak tak de.. ape semua ni?? aku bermimpi ke?? tak !!! tidak sama sekali !! kau x bermimpi nina... semua ni berlaku dengan sekelip mata... ya Allah... kau telah mengambil die pergi ya Allah...  

sedang aku tidur.. aku mendapat 1 panggilan.. aku dpt dari seorg abg yg agak rapat ngn aku.. andai die tak telefon saat itu. aku tak kan mengetahui nya... die mmberi tahu aku ttg kejadian menimpa arwah.. aku mcm tak percaya... segera aku menghidup kan laptop ku... dengan keadaan internet yg slow... aku tetap berusaha untuk online... setelah semua nye ku online.. aku mmbace berita tentang nye die kami sekawan.. antara group yg die buat... 

aku in room untuk dapat kan lagi kepastian... aku mendapat kepastian setelah abg med mmberi tahu semua nye... mcm tak percaya...btol ke semua ni berlaku?? 

hujan turun bersama air mata ku yg mengalir deras di pipi... seperti memahami perasaan ku ini... ya Allah.. aku tak sempat nak kongsi kegembiraan dan kesedihan apabila aku mendapat result spm aku nnt ya Allah... die lah yg slalu memberi aku semangat semase aku menduduki spm dulu.. die lah yg menenangkan aku tatkala aku ketakutan apabila nak amek periksa PA... die lah yg beri aku semngat utk menempuh semua itu... 

tp semua tu hanya tggl kenangan... msih lagi terngiang-ngiang gelak tawa nya.. saat itu adalah saat paling bahgia bg ku... apabila dpt mendgr suara nya.. ya Allah terlalu bnyk kenangan bersama nya ya Allah..

hey!!! adekah aku msih bermimpi ni???bnyk kenangan bersama nye... ya Allah kalau ini lah ketentuan Mu.. aku redho ya Allah... Kau tempat kan lah dia di antara hamba2 mu yg soleh dan solehah ya Allah.. ku iringkan kan pemergiannya dgn doa dan alFatihah buat nye... ya Allah... ku relakan die pergi ya Allah... walau berat utk aku trima.. 

dengan menyebut nama Mu ya Allah.. yg maha pengasih penyayang.. segala puji bagi mu ya Allah pemelihara seluruh alam maya... Engkau lah maha pengasih dan penyayang.. yg menguasai hari pembalasan.. hanya lah kepada Mu kami menyembah.. dan pada mu kami mohon pertolongan.. tunjuk kan lah kami kejalan yg lurus.. jalan org2 kau beri nikmat... bkn jalan mereka yg kau murkai.. dan bukan pula jalan mereka yg sesat... aminn..

*smoga roh arwah d tempat kan di kalangan org yg beriman... T_T

love u always my sister.. Nana Pop... 

No comments: