impianku

IMPIANKU SEHIDUP SEMATI


aku mempunyai impian, dan impian ku cima satu, aku ingin sehidup semati denganmu, tapi kali ni aku benar-benar jujur dan ikhlas,mungkin cinta ku x seagung cinta Nabi Muhammad kepada Siti Khadijah, atau tak sehebat cinta Zulaikha kepada Nabi Yusuf, tapi apa yang aku tahu, aku perlukan kamu dalam hidupku....



GADIS KU........
gadisku, seri mewangi bagai disiram selautan kasturi,
gadisku, semanis senyummu biar ku telan selautan hempedu..
dialah gadisku ku selalu...
tak peduli kata orang terhadap dirinya,
aku tahu dia gadisku,
tak peduli nista yang terlempar padaku,
dia tahu dia gadisku..
cintakan bermakna jika sama saling memahami,
cintakan bercahaya jika disulam cinta suci...
gadislu, terindah padamu kerna tak pernah tak pernah meminta selain cinta,
dialah gadisku selama-lamanya...
dikala hidup ku rasa tak bermaya,
dia hadir membawa harapan,
dikala hari hari ku menjadi gelita,
dia hadir membawa cahaya,
cintaku bermakna kerana saling memahami,
cintaku bercahaya kerana disulam cinta suci...
GADISKU...


No comments: