cerita

salam... long time not see... hahahakk... lme nye aku taa update blog... errr.. bizi kot... bizi bub per ek?? ntah ar.. aku pon taa tawu... errr... last2 ni kepale agak serabut.. npe?? lu pikir lah sndri... aku ingt just nak maen2 je.. tataw plak smpai jadi mcm ni... adesss... kusut bai pale aku nak settle kan..  harap die dpt lupekan semua uh...

************************
hey !! aku ade 1 brita... tmpt aku dah start banjir2... tp umah aku taa kne lah... yg kne umah2 org len... tp skolah agame sblah umah ni dah jadi pusat pemindahan mangse2 banjir.. mkin hari mkin ramai plak penghuni nye... rase mcm dah taa ujan.. tp air mkin tinggi dalam nye..  arituh ade pegi umah kawan.. salah satu mangse banjir.. aku bese ar.. nek moto ss2 aku uh.. moto lme.. no plat JFU... agak lme ar jugak kan.. tengah aku harung banjir uh.. tetbe moto uh benti... skali tgk moto uh msuk air... waaaaaaaaaaaaa.. gile lah.. kne tolak moto dri parit tgh smpai umah.. seb bek ade mmbe2... bole tolong tolak kan... adesss tobat aku nak harung banjir uh...

*****************************

mlm td aku mmpi.. err mmg ar tiap2 hari aku mmpi.. tp mmpi aku ni len... mmpi yg aku taa mntk... bole plak ek aku mmpi ex aku.. arghhhhh !! ngn makwe die skali plak uh... ishh.. aku nak lupe kan die lah... kau pergi lah dari hidup aku !!!... BLAH LAH WEI !!!


No comments: