UDS atau POLITEKNIK ?

assalammualaikum & salam sejahtera...


tunggu punya tunggu.. bila la nak pukol 12 tengah hari ni.. dari semalam dok tunggu ja.. tak gak pukol 12.. ermm.. tak sabar nak tengok... tengok apa? AKU NAK CEK POLITEKNIK !!! kalau tawaran yang die bagi best.. aku terima la.. tapi lau tak.. aku rasa aku stay je kot kat UDS tu... UDS ? Universiti Dato' Seth... abes tu kalau course yang sama ? mane aku nak pilih ek ? Ya Allah !!! buntu gile kepala otak ni... berikan lah aku petunjuk ya Allah.. ermmm... pape hal pun tunggu je la pukul 12 nanti...

kalau dapat politeknik kat tempat yang best... layan kan je la... ikot kan... tapi kalau macam tak best je.. kompom aku stay kat UDS tu... lagi pun kat UDS tu dah banyak gile kot program... naek cuti sekolah nanti ade wat lawatan sambil belajar kat Kuala Lumpur... kat dewan parlimen.. nak tengok orang bersidang... yeahyeah ! seronok nak jalan-jalan.. (^_^)

churpchurp

assalammualaikum & salam sejahtera..

malam ni macam takde crita pulak... but i want to tell something... tadi sedang aku tengah dok borak kat BCR.. then ade plak isu churpchurp ni kluar... ape tu churpchurp ? nak tau ke ? err mcm mane ek nak xplain... aku un tataw nak xplain mcm mane... pape pun... try klik kat gamba churpchurp kat sidebar ni...  and bebanyak terima kasih kepada cintaTulip sebab dah tolong aku buat churpchurp ni..aku rase dari A smpai Z die tolong.. hehe.. thanks bebanyak yea.... yeayea ! epi gile kot.. 

next.. korg prasan tak widget follower tak keluar ? hu... susah toi... nak blogwalking pon susah.. tatau nak follow kat mane.. ermm..so aku dah sediakan tmpt follow kat atas tu.. n rajin2 la yea klik..  k la.. cheq pun dah nak tido ni.. mate dah ngantuk.. (syok berBLOGGING ni.. abes omwrk aku tak siap.. hamek kau !) 

 

susah gile homework ni !

assalammualaikun & salam sejahtera

homework ! homework ! n homework ! itu lah lumrah menjadi seorang pelajar... setiap pelajar mesti ada homework masing2... so itu akan menjadi rutin harian aku buat masa sekarang ni... ye la.. kan dah jadi pelajar tingkatan 6... so homework pon banyak la.. kata nak cemerlang kan ? so kena la berkorban masa sikit.. kena lah kurangkan chatting.. (haa? kurangkan chatting... kaki chatting mcm aku ni bole ke

selamat hari guru

assalammualaikum n salam sejahtera

hari nina nak story about hari guru.. nina nak ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru di dunia ni... n khas untuk guru-guru yang pernah mengajar nina... dari nina skola tadika di tadika kemas Lok Heng Barat, lepas tu cikgu2 yang aja dari darjah 1 hingga darjah 4 di Sekolah Kebangsaan Pusat Bandar Lok Heng, then cikgu2 yang mengajar nina mase darjah 5 dan 6 di Sekolah Kebangsaan Bandar Mas...

time sekolah menengah dari form 1 smpai form 3 n form 4 awal, di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar mas, then masa tingkatan 4 & 5 di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Seth.. tak lupe juga pada guru2 yang mengajar nina di sekolah agama dari perintis 1 smpai lah darjah khas... oh ya.. tak lupa juga buat cikgu tuisyen nina..

thanks cikgu-cikgu semua.. jasa mu akan ku kenang sampai bila2... setiap teguran adalah untuk mendidik anak bangsa mu... semoga kamu semua tabah dalam menjalankan tugas mendidik anak bangsa supaya menjadi insan yang berguna...

*************************
ok now nak cite event tadi kat skola... event bole tahan.. acara sempoi2 tp best...  (",) best gile tgk cikgu2 bersukan... bersemangat je semua.. penat n letih tapi best...