HEPI TIME

Macam2 perkara berlaku~ hepi giler.. smlm merupakan hari yg paling hepi ar.. walau pun SPM mkin dekat an~ huhuhuhu first skali ckgu bgtao kat dak2 klas sume yg sebahagian drpd dak klas akan dapat netbook percuma~ time uh mmg dah epi ar~ yg tmbhkan epi uh nme aku tersenarai~ wahhh~ mkin ar aku hepi an~ dpt netbook percuma uh~ netbook 1Malaysia~ bersyukur gile~ dlm family aku nih mcm2 aku dpt drpd kerajaan~

    Perkare kedua yg buad aku hepi ialah~ smlm aku n my geng p umah mmbe aku nih ar~ kitorg mmg slalu blaja sesme~ then smlm merupakan hari terakhir kitorg buad study group~ so kat part ending uh kitorg buad kelainn ckit~ slalu pas abes tros balek~ nih kitorg buad mcm kuiz~ spe x dpt jawab kne baling ngan belon air~ perghhh~ men air uh~ dah sah2 baju basah an~ huhuhu~ aku pon kne ar jugak~ pas men baling2 belon~ dak2 laki ape agi tros terjun kat parit dpn umah mmbe aku~ hhaha~ berkubang beb~ hahahah~ gile lhaa~






 

No comments: