suka suka

Gamba mase lepak2 kat the summit batu pahat 

nih lha ratu logkang.. wakakakak

xde pape nak komen... huhuhu.. hepi time neyh.. hehehe
budak-budak 3 serangkai.. g memne je msti ber3.. huhuhu
  kaki study... hehehe.. rajin die study
yang nih plak.. kaki lepak2.. huhuhu... kat mne2 je kitorg melepak...

 cikgu2 kami semua.. yg atas aja subjek biology.. bawah prinsip akaun... pic cikgu len xde...
 

Zivilia Band - Aishiteru (With Lyrics).flv


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

[*]
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku

[**]
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Kumohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Back to [*][**]

Wo wo wo..
Wo wo wo..a a ai aishiteru

apabila tayar moto bocor

Aku ade 1 crite nih.. crite yg bru tarjadi td ptg.. aku mcm biase ar.. lepas abes spm nih per agi an.. melepak ar ngan kawan2.. td 1 agi plan kitorg.. tp plan uh xde ar d rancang.. just sje2 je.. mengisi mase kosong.. lam kol2 td fyqa mesej aku.. die ajak p mkn abc kat abc house kat yong peng.. hehe.. aku pon on ar.. kitorg pegi lam kol 4.30 ptg.. mmg bnyk halangan td.. huhu. aku pon x tawu kenapa.. first skali.. time aku nak kuar umah uh.. moto plak xde.. bapak aku bawak p surau.. ade rewang buat bubur asyura.. haa.. amek ko.. mcm mne aku nak pegi.. tp aku dah janji ngn mmbe2 aku an.. xkan ar x pegi plak.. so aku terpaksa lha nek basikal.. opss. bukan nek basikal smpai yong peng.. aku nek beskal smpai surau je.. tuka moto ngn bapak aku.. huahuahua.. penat gak ar.. then pas tuka moto.. aku p amek asfa kat umah die.. 1 way jer an.. then kitorg pon smpai kat abc house uh.. mkn2 ar ape agi an.. aku td mkn abc nme die semut panjat pokok.. lebey kureng mcm uh lha.. pelik an.. kedai cina.. hehe.. layan jer.. mmbe2 aku yg pergi xramai.. just ade asfa, fyqa, pyka, zyka, anep n nasri jer.. xramai pon.. abes mkn2 kitorg pon balek ar.. anta asfa kat umah die.. then time tuk aku plak balek umah.. on the way balek uh bole plak moto aku pancit.. hampeh tol... tayor bocor.. mse uh still kat simpng umah asfa... tp xkan nak ptah blik plak an.. so aku tros kan je lah.. then aku singgah ar kat petronas.. ingt kan nak tmbah angin ckit.. tp hampeh.. tmpt pam die satu rosak.. satu agi xde paip die.. perghh.. nyirap... aku troskan je ar smpai parit yaani.. lenjan je ar.. x kan nak balek jln kaki plak an... smpai kat prt yaani.. aku singgah kedai moto depan umah aku.. betoi kan moto.. ye ar.. mlm bapak aku nak gne moto plak an.. kalau aku x pikir yg bapak aku nak gne moto.. mmg aku tros balek jer.. parking.. esok bru aku btoi kan.. tp xpe ar.. btoikan jgk ar... huh!! kopak 7 inggit aku betoi kan moto... pas nih kne claim balek.. duet aku dpt dri atok aku uh... T_T... punca tayar aku bocor.. tidak di ketahui.. mesteri.. huhu.. tp mmg dri aku nak pegi.. moto aku dah mcm len..tp aku lenjan jer.. pdn mke aku x cek tayar moto.. ingat cek minyak jer.. seb bek ar minyak aku ade... lau x.. menyorong ar aku balek...

  

hati ku hancur

Hati ku kosong suatu seketika
lalu kau muncul dan hati ku terbuka
cinta hadir tanpa di duga
sayang datang tidak di pinta
kita bersama suka dan duka
merasa kan dunia ini kita yang punya

dalam diam datang orang ketiga
memusnahkan cinta kita
hati ku sakit tidak terkata
apabila melihat kau berdua

 aku pergi undurkan diri untuk kau bersama sidia
merelakan cinta di dusta
kau meminta kita agar kembali bersama
bukan ku tidak mahu bersama
namun aku curiga

hati ku terguris tersiksa
pedih bila terasa
namun semua itu hanya 
tinggal kenangan semata-mata 
 
pergi lah kau buat selama-lamanya.......